Yılmaz, yazısında şu ifadeleri kullandı:
Zaman zaman yakın geçmişi anımsatıyoruz. Arabayatağı 1980’li yılların ilk yarısında mücavir alan dışıydı ve köy statüsündeydi. 1990’ların ortalarına kadar Erikli Kavşağı kent dışı bölgeydi ve İnegöl Bölge Trafik ekipleri radar kurup trafik uygulaması yaparlardı.
Her şey o kadar hızlı değişti ve Bursa öyle büyüdü ki, kentin doğusunda nüfus çok arttı ve sanayi bölgeleri yoğunluğuyla yaşam çok değişti.
Artık…
Neredeyse günün her saati Kestel Kavşağı’ndan Yüksek İhtisas Kavşağı’na kadar trafik sıkışıyor. Hele, bu bölgedeki Organize Sanayi Bölgeleri’nin mesai saati bitiminde servisler yola çıkınca trafik durma noktasına geliyor.
En çok da Gürsu Kavşağı etkileniyor.
Bu bölgede yaşayanlar ve çalışanlar artık bu trafik sorununa çözüm bekliyorlar.
Gerçekten de araç seli insanları boğma noktasına geldi.