Bursa’da esrarengiz olay! İşin içinden çıkmak çok zor…

Olay Gazetesi “Söz Sizde” Yazarı Günay Yumruktay’a bir okurundan gelen mesaj oldukça esrarengiz… Ortada gerçekleşmiş bir icraat var ancak nasıl ve kim olduğu konusunda bilgi yok…

Bursa’da esrarengiz olay! İşin içinden çıkmak çok zor…

Olay Gazetesi “Söz Sizde” Yazarı Günay Yumruktay’a bir okurundan oldukça esrarengiz bir mesaj geldi… Bursa’da gerçekleşmiş bir icraat var ancak nasıl ve kim olduğu konusunda bilgi yok…

Yumruktay’a gelen mesaj şöyle:

Yaklaşık 6 yıldır Garanti Bankası’nda otomatik ödeme talimatında olan 1984260 numaralı elektrik aboneliğimin şubat ayı faturasının, hesabımda yeterli para olmasına rağmen ödenmediğine dair bankadan mesaj geldi.

Garanti Bankası’nı aradığımda, sorunun banka ile ilgili olmadığını, sistemlerinde Uludağ Elektrik’in ödemeden vazgeçtiği ile ilgili bir uyarı olduğunu söylediler.

Ayrıca 2020 yılında otomatik ödeme ile ilgili Uludağ Elektrik tarafından sistem değişikliği yapıldığını ve sorunun bununla ilgili olabileceğini söylediler.

Bunun üzerine Uludağ Elektrik’i aradım.

Oradan da faturamın ödendiği bilgisini aldım.

Durumu izah ettim ve bunun mümkün olmadığını, Garanti Bankası’ndan fatura miktarının alınmamış olduğunu söyledim.

Bana bu defa, ödemeyi Vakıfbank’tan aldıklarını söylediler.

Benim bu güne kadar Vakıfbank’ta hesabımın olmadığını, bir yanlışlık olduğunu, büyük ihtimalle benim faturamın bir başkası tarafından ödendiğini ve bu durumun düzeltilmesini istedim. Kayıt açtılar ve durumu inceleyip geri döneceklerini belirttiler.

Aradan 10 gün geçti, ancak bir düzelme olmadı.

Tekrar aradım, yine kayıt açtılar, fakat aradan yine 10 gün geçmesine rağmen düzelme olmadı.

Vakıfbank’ı aramamı söylediler.

Vakıfbank çağrı merkezini aradım, konunun çözümü ile ilgili kendilerinin yetkili olmadığı ve bir şey yapamayacaklarını söylediler.

Bunun üzerine tekrar Uludağ Elektrik’i arayıp bir yetkili ile görüşmek istedim.

Ancak, maalesef yetkili biriyle görüşmeyi başaramadım.

Özetle, benim şubat ayı faturam, Vakıfbank ile çalışan başka bir kişi tarafından ödenmiş ve bunu düzeltmek için yetkili mercilerin herhangi bir çaba içinde olmadıklarını gözlemledim.

Belki ben de bir başkasının faturasını bu şekilde ödemiş olabilirim.

Bu yanlışlığın düzeltilmesini ve Limak Elektrik tarafından çözüme kavuşturulmasını rica ediyorum.

Saygılarımla.

Bir okur

HABERİ PAYLAŞ
ilk yorumu sen yap

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz..
X