Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Olay Haber
Olay E-Gazete

Bursa’da her yerde aranıyordu! Kayıp adamdan haber var

Bursa’nın Yenişehir ilçesinde dün öğle saatlerinde mantar toplamak için ormana gidip, ardından aradığı ağabeyine rahatsızlandığını söyleyen ve bir daha ulaşılamayan İsmail Kaya (33) bugün bulundu.

Bursa’nın Yenişehir ilçesinde dün öğle saatlerinde mantar toplamak için ormana

Olay, Yenişehir’e bağlı Yarhisar köyünde meydana geldi.

Dün öğle saatlerinde mantar toplamak için Bilecik’in Hasandere mevkisine giden İsmail Kaya, kısa süre sonra ağabeyini arayarak rahatsızlandığını ve telefonunun şarjının bitmek üzere olduğunu söyledi.

Bu görüşmenin ardından Kaya’ya tekrar ulaşılamadı. İhbar sonrası bölgeye jandarma, AFAD ve arama kurtarma ekipleri sevk edildi.

Ekipler, arama çalışmalarını sürdürürken; Yenişehir Belediye Başkanı Ercan Özel de bölgede incelemelerde bulundu.

EVE SIĞINMIŞ

Saatlerdir aranan İsmail Kaya’dan iyi haber geldi. 33 yaşındaki Kaya’nın bulunduğu bildirildi.

Olay hakkında bilgi veren Yenişehir Belediye Başkanı Ercan Özel, sağlık kontrolünden geçirilen Kaya’nın durumunun iyi olduğunu belirtti.

İsmail Kaya’nın kayıp olduğu süre boyunca Gökçesu Mahallesi’nde bir eve sığındığı öğrenildi.

telefonla arayip rahatsizlandigini soyledi 1 gun sonra ormanda bulundu 390143b690e92


Avatar Seç KAPAT
Avrupa Birliği (AB) tarafından finanse edilen ve Bursa Ticaret ve
Sıradaki Haber Bursa AB Bilgi Merkezi ile minik eller toprakla buluştu