Aydın, yazısında şu ifadeleri kullandı:
Önceki gün bu sütunlardan Beşyol‘daki kentsel dönüşüm çalışmalarında yeni etaplara geçildiğinden bahsetmiş ve 4 yeni ihale daha yapılacağını, ayrıca inşaatı süren köprülü kavşak projesindeki gelişmeleri aktarmıştık.
Bölgede oturan okurumuz Melih Küçük, dönüşüm projesi ile kat sayısının artırılmasını yanlış bulduğunu belirtmiş. Elektronik postamıza ileti gönderen Küçük, 7-8 katı ideal görürken, yapımı biten projede 13 kat yer aldığına dikkat çekmiş.
Okurumuz bunu yanlış buluyor ama bölgede mülkü olan vatandaşlar da katına kat istiyor. Vatandaşla başka nasıl anlaşılabilir?
Okurumuz ayrıca, T-2 hattı için caddenin ikiye bölünmesine de sitem ediyor. Bir de Beşyol civarındaki T-2 durağının yerinin yanlışlığına ve işlevsizliğe işaret etmiş. Ayrıca kaldırılacak trafik lambalarının olduğu alana yeni durak yapılmasını istemiş. Okurumuz, Metro marketten itibaren yaya kaldırımlarının bozukluğuna ve yürüme güçlüğüne de işaret etmiş.
Vatandaş kendince yanlış gördüklerini ve isteğini iletmiş.
Bu şehirde bir gerçek var ki, dönüşüm projeleri kimi çevrelerin çok kat eleştirileri ve yurttaşın kata kat istekleri yüzünden ilerlemiyor.
Bunu da unutmamak gerek.
Deprem gibi acı gerçek karşımızda dururken bizim Bursa‘da dönüşüm projelerini hızlandırmamız gerekiyor.
Olay Gazetesi Yazarı İhsan Aydın’ın yazısının tamamı için tıklayın…
Yahşibey bozkurt CAD viranelik inşallah sıra gelir
O bölge kentin İstanbul girişi aynı zamanda gökdelen Bölgesi yüksek bina güzel gösterir diğer şehirlerde olduğu gibi
Gülbahçeli
Raylı sistem çevre yolundan botanik parktanTown Down a kadar gitmeli.
Bisiklet yolları yapmıyorlar.
Göstermelik bir alan içinde.
Avrupada her yerde bisiklette önem var. Ondan sonra neden trafik var. Bu yüzden var. Bisiklette her alanda yatırım yapın.