Derya Demir PINAR
Buna göre elektromekanik yapımında kalan işlerin tamamlanması için Büyükşehir Belediyesi İller Bankası’ndan ek kredi kullanacak.
Dövizdeki dalgalanma nedeniyle krediyi çektiklerini ifade eden Büyükşehir Belediye Başkanı Alinur Aktaş,
“Normal şartlarda kredi talebimiz olmayacaktı. Ama dövizdeki dalgalanma nedeniyle yapılan iş ve işlemlerle ilgili maliyetler neredeyse 2 katına çıktı. Daha 120 milyon lira kredi ve bir miktarda kendi finansmanımızı kullanmıştık. Şimdi ise 150 milyon liralık ek talebimiz oldu” dedi.
Gördüğüm en kötü belediyecilik büyük şehir ve sanayi kenti olupta bu kadar pasif bir belediye yoktur kocaeli ankara kayseri dwn sers almaları gerwkiyor bu konuda
Ben bu kent meydanı,terminal arası tramvay hattı açıklamalarını anlamıyorum,hergün terminalin önünden geçiyorum,fakat tramvay hattı bitiş son durağı,Tofaş’ın önünde bitiyor,oradan terminale ulaşım imkansız,bari Demirtaş sanayii bölgesi ve terminal girişine kadar uzatılsaydı,hem terminal ve Demirtaş sanayii bölgesi faydalanabilirdi,oysa şimdiki durumda ne terminal nede sanayii bölgesi faydalanabilirdi,en az 1 km. Yol yürümeleri gerekiyor.
Tofaş önünde bitmiyor yer altına geçiş yapıp terminal önüne çıkacak, tabi yapılabilirse eğer, hiç umudumuz yok ama
Tramway terminale kadar tofaştan sonra yer altına inip terminale varıyor
Tofasin ordan yeraltina inio. Ordan da terminalin icine girio. Dikkat etmemissin
Bence belediye 2021de çok fazla şey yaptı ve başardı
Ben öğrenciyim ve benim işime çok fazla yarayacak bir proje
5 yiildir o tamvay yolu yüzünden 18İ ve 3İ k balıklı-heykel otobüsleri kemercesme den Gençosman a kadar gelip İstanbul yoluna geri dönüş yapıp Beşyol lambalarda heykel ebcikiyor. Tren yolu hem yolu daraltti hem dönüş ve karşıdan karşıya yaya geçişlerini sekteye uğrattı. K balıklı otobüsleri neden Beşyol a karınca caddesinin bittiği yerden çıkıp yolu kisaltmiyorlar. Çok saçma bir güzergah uygulaniyor.
Son zamanlarda trafik lambaları çoğalmaya başladı.caerfour civarı ve Mudanya yolu rengarenk oldu buda trafiğe olumsuz etkisi olmaktadır.acilen çözüm üretilmelidir
Önce trafik sorununu çözmeliler. Zaten yerin üstüne yaptıkları metroyu milletin gözüne gözüne sokmaları trafik sorununu oluşturdu. Yerin altından yapsalar dı biraz daha maliyetli olsaydı ama ileriye dönük trafik sorununu da ortadan kaldırılsaydı. Yol yapıyorlar ertesi gün kazıyorlar yeni asfaltı yollar yama yama yani hangi birini sayayım. Zaten kestelde bir kaldırım yaptılar sanki Japonya’da yaşıyoruz yan yana 10 kişi yürür çok saçma ileşler çok.