Derya Demir PINAR
Buna göre elektromekanik yapımında kalan işlerin tamamlanması için Büyükşehir Belediyesi İller Bankası’ndan ek kredi kullanacak.
Dövizdeki dalgalanma nedeniyle krediyi çektiklerini ifade eden Büyükşehir Belediye Başkanı Alinur Aktaş,
“Normal şartlarda kredi talebimiz olmayacaktı. Ama dövizdeki dalgalanma nedeniyle yapılan iş ve işlemlerle ilgili maliyetler neredeyse 2 katına çıktı. Daha 120 milyon lira kredi ve bir miktarda kendi finansmanımızı kullanmıştık. Şimdi ise 150 milyon liralık ek talebimiz oldu” dedi.
5 yiildir o tamvay yolu yüzünden 18İ ve 3İ k balıklı-heykel otobüsleri kemercesme den Gençosman a kadar gelip İstanbul yoluna geri dönüş yapıp Beşyol lambalarda heykel ebcikiyor. Tren yolu hem yolu daraltti hem dönüş ve karşıdan karşıya yaya geçişlerini sekteye uğrattı. K balıklı otobüsleri neden Beşyol a karınca caddesinin bittiği yerden çıkıp yolu kisaltmiyorlar. Çok saçma bir güzergah uygulaniyor.
Son zamanlarda trafik lambaları çoğalmaya başladı.caerfour civarı ve Mudanya yolu rengarenk oldu buda trafiğe olumsuz etkisi olmaktadır.acilen çözüm üretilmelidir
Önce trafik sorununu çözmeliler. Zaten yerin üstüne yaptıkları metroyu milletin gözüne gözüne sokmaları trafik sorununu oluşturdu. Yerin altından yapsalar dı biraz daha maliyetli olsaydı ama ileriye dönük trafik sorununu da ortadan kaldırılsaydı. Yol yapıyorlar ertesi gün kazıyorlar yeni asfaltı yollar yama yama yani hangi birini sayayım. Zaten kestelde bir kaldırım yaptılar sanki Japonya’da yaşıyoruz yan yana 10 kişi yürür çok saçma ileşler çok.