Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Olay Haber
Olay E-Gazete

Büyükşehirli güreşçilerden Türkiye Şampiyonası’nda 2 madalya

Konya’da yapılan U20 Grekoromen Türkiye Güreş Şampiyonası’nda Bursa Büyükşehir Belediyespor Kulübü sporcuları yine madalyayı es geçmedi.

Konya'da yapılan U20 Grekoromen Türkiye Güreş Şampiyonası'nda Bursa Büyükşehir Belediyespor

15-18 Mart 2022 tarihleri arasında gerçekleştirilen organizasyonda Bursa Büyükşehir Belediyespor Kulübü güreşçileri 1 ikincilik, 1 üçüncülük elde ettiler.

Konya Selçuklu Belediyesi Uluslararası Spor Salonu ve Kongre Merkezi’nde düzenlenen şampiyonada 45 ilden, 45 kulüp ve 550 sporcu mücadele etti.

Büyük heyecanın yaşandığı organizasyonda Bursa Büyükşehir Belediyespor Kulübü sporcularından Furkan Taş 87 kiloda ikincilik kürsüsüne çıkarken, Kazım Tikenci 55 kiloda üçüncü olarak bronz madalyanın sahibi oldu.


Avatar Seç KAPAT
Sporun ve gençlerin gelişimine yönelik yatırımlarını sürdüren Osmangazi Belediyesi’nin ev
Sıradaki Haber Bursa’da sporun kalbi Sukaypark’ta attı