Elektrikli araçta büyük fırsat

Eski Amerikan Ulusal Otomotiv Bayileri Derneği (NADA) Dönem Başkanı Wesley Lutz, Türkiye ve ABD’de otomotiv sektöründeki gelişmelere ve dijital dönüşüme ilişkin değerlendirmelerde bulundu.

Elektrikli araçta büyük fırsat

Otomotiv sektöründe dijitalleşmeye yönelik her iki ülkede ciddi adımlar atıldığını dile getiren Lutz, müşteri tecrübelerini artırmaya çalıştıklarını ve sektördeki dijitalleşmenin kendilerine bu konuda önemli düzeyde yardımcı olduğunu belirtti. Lutz, sektördeki dijitalleşmenin saydamlık ve rekabetçilik açısından önemli olduğuna dikkati çekerek, “Müşteriler neye sahip olmak istediğini daha iyi biliyor.

Sektördeki dijitalleşme, müşterilerin neye sahip olmak istediğini anlayabilme ve karar verebilme açısından bize yardımcı oluyor. Kendileri için en iyi olan ürüne odaklanıyorlar. ABD’de de müşteriler, satın alımdan önce ortalama 9 saat internet üzerinde zaman harcıyorlar ve ona göre hangi ürünü alacaklarına karar veriyorlar” ifadelerini kullandı.

Dizel ve benzinli araçlardan elektrikli araçlara geçiş süreci yaşandığını ve bu süreçte büyük bir fırsat bulunduğunu aktaran Lutz, “Elektrikli araçların pazarda yerini tamamen alması ve elektrikli araçların ticaretinin tamamen yayılması fazla zaman almaz” dedi.  
 

HABERİ PAYLAŞ
ilk yorumu sen yap

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz..
X