Fenerbahçe Kulübü, Alanyaspor maçında kural hatası yapıldığı iddiasıyla Türkiye Futbol Federasyonu’na başvuru yapma kararı aldı…
Sarı lacivertli kulüpten yapılan açıklama şöyle;