Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Olay Haber
Olay E-Gazete

Fenerbahçe’de koronavirüs şoku

Fenerbahçe’de 2 futbolcunun Covid-19 testi pozitif çıktı.

Fenerbahçe'de 2 futbolcunun Covid-19 testi pozitif çıktı.

Fenerbahçe Futbol Takımı’nda 2 oyuncunun yeni tip koronavirüs (Covid-19) testinin pozitif çıktığı duyuruldu.

Sarı-lacivertli kulüpten yapılan açıklamada, Covid-19 testleri pozitif sonuçlanan futbolcuların tedavi ve izolasyon süreçlerinin başladığı belirtildi.

AA


Avatar Seç KAPAT
Fenerbahçe, Senegalli futbolcu Amara Diouf'u renklerine bağladı.
Sıradaki Haber Fenerbahçe, Amara Diouf’u transfer etti