Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Olay Haber
Olay E-Gazete

Fenerbahçe’de oy verme işlemi sona erdi

Fenerbahçe Kulübü Olağan Seçimli Genel Kurulu’nun ikinci gününde oy verme işlemi sona erdi.

Fenerbahçe Kulübü Olağan Seçimli Genel Kurulu'nun ikinci gününde oy verme

Fenerbahçe Kulübü’nün dün başlayan olağan seçimli genel kurulunda oy verme işlemi 38 sandıkta sona erdi.

Mevcut başkan Ali Koç’un tek aday olarak girdiği seçimde 29 bin 9 üye oy kullanma hakkına sahip.

Genel kurul için belirlenen 38 sandıkta 190 görevli sabahın erken saatlerinden itibaren hazırlıklarını tamamladı. 800 üyeye bir sandık olarak ayarlandı.

Başkanlık seçiminde 15.00 itibariyle oy kullanımı 7 bine yaklaştı.

Fenerbahçe Başkanı Ali Koç, tek aday olarak girdiği seçimde oyunu 21 numaralı sandıkta kullandı.

925c330625fb48edbb9d015622f81dcf.jpg?&mode=crop&w=940&h=626

Avatar Seç KAPAT
Trendyol 1. Lig ekiplerinden Antalyaspor, teknik direktör Bülent Korkmaz ile
Sıradaki Haber Bursaspor’un eski hocası 1.Lig’e imza attı