Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Olay Haber
Olay E-Gazete

Galatasaray’da Omar Elabdellaoui’nin Covid-19 testi pozitif çıktı

Galatasaray’da Omar Elabdellaoui’nin Covid-19 testi pozitif çıktı.

Galatasaray'da Omar Elabdellaoui'nin Covid-19 testi pozitif çıktı.

Galatasaray Kulübü, futbolcularından Omar Elabdellaoui’nin Covid-19 testinin pozitif çıktığını duyurdu.

Sarı-kırmızılı kulüpten yapılan açıklamada, “Galatasaray Futbol Takımı’nda Alanyaspor maçı öncesi yapılan Covid-19 PCR testlerinin ardından futbolcumuz Omar Elabdellaoui’nin test sonucu pozitif çıkmıştır.” denildi.

Omar Elabdellaoui’nin karantina ve izolasyon süreçlerinin başladığı kaydedildi.

AA


Avatar Seç KAPAT
Nesine 2.Lig Beyaz Grup’ta geçtiğimiz sezonu 41 puanla 13. basamakta
Sıradaki Haber 2.Lig’deki Bursa ekibi satılıyor mu?