İnegöl Belediyesi’nde E-Devlet’ten sağlanan hizmet sayısı 43’e yükseldi

Son dönemlerde dijitalleşme adına önemli adımların atıldığı İnegöl Belediyesi’nde, e-devlet kapısı üzerinden sunulan belediye hizmetleri 43’e yükseldi. Son olarak Borç Yapılandırma Başvurusu da e-devlet üzerinde aktif hale getirildi. İnegöl Belediyesi, e-devlet üzerinde Türkiye’de en çok hizmet sağlayan kurum olarak zirvedeki yerini korudu.

İnegöl Belediyesi’nde E-Devlet’ten sağlanan hizmet sayısı 43’e yükseldi

Yeni Nesil Belediyecilik hizmetleri kapsamında çalışmalarını sürdüren İnegöl Belediyesi, e-devlet üzerinden sunmuş olduğu hizmetlere her geçen gün yenisini ekliyor. Son dönemde bu alanda ciddi başarılara imza atan İnegöl Belediyesi, yapılan son güncelleme ile e-devlet üzerinden yapılan işlemlere bir yenisini daha ekleyerek kendi rekorunu egale etti. Sağladığı 42 hizmet ile e-devlet üzerinden en fazla hizmet sunan kurum olma özelliğini taşıyan İnegöl Belediyesi, Borç Yapılandırma Başvurusu panelini de aktif hale getirerek bu sayıyı 43’e yükseltti.

E-DEVLET ÜZERİNDEN 43 HİZMET SAĞLANIYOR

Konuya ilişkin açıklama yapan İnegöl Belediye Başkanı Alper Taban, İnegöl Belediyesi olarak dijital dönüşüm alanında hayata geçirilen yeni uygulamalarla vatandaşların her yerden hem güvenli hem de sağlıklı bir şekilde hizmet alabilmelerini sağlamak adına çalıştıklarını söyledi. Dijital dönüşüm kapsamında ülke genelinde yerel yönetimler alanında zirvede bulunduklarını hatırlatan Taban, “Amacımız burada yarış etmekten ziyade, vatandaşımıza daha kaliteli hizmet sunmak. Bu noktada e-devlet üzerinden sunduğumuz 42 hizmet ile zaten Türkiye’de en fazla hizmeti sağlayan kurumduk. Arkadaşlarımızın çalışmalarıyla ‘Borç Yapılandırma Başvurusu’ da bu hizmetlerimize ilave edildi. Şuanda e-devlet üzerinden 43 ayrı hizmet sunar hale geldik. Vatandaşlarımız ilgili hizmeti kullanarak belediyemize ait borçlarını yapılandırmak için başvuruda bulunabilir ve başvurularının durumunu takip edebilirler. Aynı zamanda ödeme yapmak içinde borç ödeme servisinden yararlanabilirler” dedi.

HEM GÜVENLİ HEM HIZLI HİZMET

İnegöl Belediyesi olarak her alanda en iyisi olma gibi bir hedefleri olduğuna da vurgu yapan Taban, şöyle devam etti: “Bu hedef doğrultusunda e-devlet kapısı üzerinden ve diğer alanlarda da çalışmalarımızı yapıyor, vatandaşlarımıza kolaylıkla hizmet sağlıyoruz. Belediye bünyemizdeki hizmetleri online mecra aracılığı ile sunarak aslında hizmeti vatandaşlarımızın ayağına götürdük. Bugün ise e-devlet kapısı üzerinden yeni bir hizmeti daha hayata geçirerek bu sayıyı 43’e çıkarmış olduk. Dilekçeden evrak takibine, emlak vergisi bildiriminden vergi ödemelerine, askıda imar planından imar durum bilgisi sorgulamaya kadar dijital çağın tüm kolaylıklarını 7/24 İnegöl halkına sunmaya devam ediyoruz. Amacımız her bir vatandaşımızın belediye hizmetlerimize kolaylıkla ulaşabilmesi. Kapsama aldığımız tüm hizmetler ilçemize hayırlı olsun. Emeği geçen herkese teşekkür ediyorum.”

HABERİ PAYLAŞ
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz..
X