Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Olay Haber
Olay E-Gazete

Karacabey’de galibiyet sevinci

TFF 2. Lig Beyaz Grup’ta Diyarbakır deplasmanında Amed Sportif Faaliyetler’i 1-0 yenen Teco Karacabey Belediyespor’da galibiyet sevinci yaşanıyor.

TFF 2. Lig Beyaz Grup'ta Diyarbakır deplasmanında Amed Sportif Faaliyetler'i

Karacabey Belediyespor Başkanvekili Davut Zirek, maçla ilgili gazetecilere yaptığı değerlendirmede, üst üste 3’üncü galibiyetlerini aldıkları için çok mutlu olduklarını bildirdi.

Teknik ekibi ve futbolcuları kutlayan Zirek, “Zor bir maç olacağını biliyorduk. Amedspor maçına iyi hazırlandık. Kırklarelispor ve Pazarspor galibiyetleri bizi çok iyi motive etti. Amedspor maçında takımımız güzel mücadele etti. Mücadelenin sonucunu da 3 puanla aldık. Şu andan itibaren bu haftayı unutup kalan maçlarımıza bakacağız. Güzel bir çıkış yakaladık. Bunu sürdürmek istiyoruz” ifadelerini kullandı.

AA


Avatar Seç KAPAT
Nesine 2.Lig Beyaz Grup’ta geçtiğimiz sezonu 41 puanla 13. basamakta
Sıradaki Haber 2.Lig’deki Bursa ekibi satılıyor mu?