Günay Yumruktay / Söz Sizde
Günay Yumruktay / Söz Sizde

Kayhan ve Beydağ sokaklarındaki aydınlatma sorunu giderildi

Sayın Günay Yumruktay, halkın istek ve taleplerinin bize ulaşmasında aracılık ettiğiniz için sizlere teşekkür ediyoruz.

Köşenizde yayınlanan haber üzerine yapılan incelemede, Nilüfer ilçesi, Balat Mahallesi, Kayhan Sokak ve Beydağ Sokak adresinde yeni aydınlatma direkleri tesis edildiği için çalışma sırasında mevcut aydınlatmalar devre dışı kalmıştır. Yapılan sokak aydınlatma direkleri 12.12.2018 tarihi itibarıyla devreye alınarak bahsi geçen yollar aydınlatılmıştır.

kupur-019.jpg

Uludağ Elektrik Dağıtım, Bursa genelinde elektrik şebekesinin daha sağlıklı ve modern bir yapıya kavuşması için 2010 yılında başlatılan bakım, onarım ve yatırım çalışmalarını aynı yoğun tempo ile yürütüyor. Bu çerçevede mevcut elektrik dağıtım şebekesindeki sorunlar giderilirken, imar planına göre yeni ve eski yerleşim alanlarına ait talepler karşılanıyor, eskimiş olan alçak gerilim elektrik dağıtım şebekesi iyileştiriliyor. Periyodik bakım çalışmaları sırasında tespit edilen arızalar yanında, birçok iletişim kanalından tarafımıza ulaşan ihbarlar da kayıt altına alınarak titizlikle değerlendirilmektedir.

Söz Sizde aracılığıyla halkımızın bilgisine sunarız.

UEDAŞ Kurumsal İletişim Müdürlüğü

 

B/32 hattı yetersiz kalıyor çocuklar okula yetişemiyor

otobus-017.jpgÇalı’da ikamet ediyorum. Mahallemize yeni konulan B/32 hatlı otobüslerin küçüklüğü ve ilk durak merkezinin Yaylacık olması nedeni ile Çalı merkeze gelinceye kadar otobüs tamamen dolmakta ve merkezdeki yolcuların binmesi imkânsızlaşmakta.

Çocuklarımıza aylık abonman kart aldık lakin otobüse binemiyorlar. Derslerine geç kalıyor çocuklarımız.

Defalarca BURULAŞ’ın bu konuda aranmasına rağmen ne sefer sayılarında bir değişim yapıldı ne de otobüslerimiz büyütüldü. En azından sabah 07.00 – 09.00 ile 17.00-19.00 saatleri arasındaki seferlerin 15 dakikaya indirilmesi veya bu saatlerde büyük otobüs konulmasını talep ediyoruz.

Büyük otobüs bu yollarda fevkalade gidebilmekte bunu arıza yapan otobüslerin yerine gelen otobüslerde bizzat yolculuk yaparak yaşadık.

Bizler daha konforlu ve ekonomik olan BURULAŞ’ın otobüsleriyle ulaşım yapmak istiyoruz, minibüslere mecbur bırakılmak istemiyoruz.

Büyükşehir Belediyemizin ve BURULAŞ’ın bu konuda çözüm odaklı davranacaklarını temenni ediyoruz.

Saygılarımla.

Bir okurunuz

 

Yönetmelik gereği 824 TL abonelik ücreti alınmaktadır

abonelik.jpgSayın Günay Yumruktay, 3.11.2018 tarihli Olay gazetesi Söz Sizde köşesinde yayınlanan “900 TL abonelik ücreti mi olur?” başlıklı okur şikâyeti kurumumuz ilgili birimi tarafından incelenmiştir.

İlgili yazıda “…Mudanya’da ikamet etmekteyim. 10 metrekarelik bir dükkân için BUSKİ’den 900 TL depozito/abonelik ücreti talep edildi…” denilmektedir.

BUSKİ Tarifeler Yönetmeliği’nin 28/(4) Maddesinde “İşyeri abonelerinin teminat bedeli, bu grup abonelerin ayda 20 m3 su tükettiği kabul edilerek üç aylık süre üzerinden tabi olduğu tarifesindeki su, atık su ve KDV toplamından oluşan birim fiyat ile çarpılarak bulunur” denilmektedir. Bu hükme istinaden 2018/Kasım dönemi işyeri depozito ücreti 824 TL olarak alınmaktadır. Yapılan işlem mevzuat dahilinde gerçekleştirilmiş olup, halihazırda bir değişiklik söz konusu değildir.

Bilginize sunar, iyi çalışmalar dileriz.

Büyükşehir Belediyesi Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Dairesi Başkanlığı

ilk yorumu sen yap

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

BUGÜN EN ÇOK OKUNANLAR

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz..
X