Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Olay Haber
Olay E-Gazete

Neslihan Yiğit Arın’dan gümüş madalya

Milli badmintoncu Neslihan Yiğit Arın, Uganda Uluslararası Challenge Turnuvası’nda tek kadınlarda gümüş madalyanın sahibi oldu.

Milli badmintoncu Neslihan Yiğit Arın, Uganda Uluslararası Challenge Turnuvası'nda tek

Uganda’nın başkenti Kampala’da düzenlenen turnuvada Neslihan, finalde Malezyalı Karupathevan Letshanaa ile karşılaştı.

Milli badmintoncu, rakibine 11-21 ve 8-21’lik setlerle 2-0 yenildi.

Bu sonuçla, 2024 Paris Olimpiyatları’na kota puanı veren organizasyonda, tek kadınlarda Letshanaa altın madalya kazanırken, Neslihan Yiğit Arın gümüş madalyada kaldı.

AA


Avatar Seç KAPAT
T.C. Gençlik ve Spor Bakanlığı, TOSFED, Spor Toto ve Motul
Sıradaki Haber Bursa’ya Batı Kurumsal’dan büyük organizasyon