Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Olay Haber
Olay E-Gazete

Osmangazili badmintonculardan çifte başarı

Osmangazi Belediyespor Badminton Takımı sporcuları, Bursa’da düzenlenen U19 Yaş Altı Bursa İl Birinciliği Turnuvası’nda önemli bir başarıya imza attı.

Osmangazi Belediyespor Badminton Takımı sporcuları, Bursa’da düzenlenen U19 Yaş Altı

Toplam 50 sporcunun madalya mücadelesi verdiği U19 Yaş Altı Bursa İl Birinciliği Turnuvası’nda ter döken Osmangazili yıldızlar, müsabakadan 4 madalyayla ayrıldı.

Tek bayanlar kategorisinde boy gösteren Feyza Erden birincilik, Beyza Yıldırım ise ikincilik derecesi yakaladı.

Bunun yanı sıra genç badmintoncular, çift bayanlarda ikincilik kürsüsüne çıktı.

Osmangazi Belediye Başkanı Mustafa Dündar, sporcular ile antrenörlerini başarılarından dolayı kutladı.

Badminton 2


Avatar Seç KAPAT
Milli tenisçi Zeynep Sönmez, tek kadınlar kategorisinde katıldığı Eastbourne Açık'ın
Sıradaki Haber Zeynep Sönmez, Eastbourne Açık’ta çeyrek finale çıktı