Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Olay Haber
Olay E-Gazete

Osmangazili judoculardan 3 madalya

Osmangazi Belediyespor Judo Takımı sporcuları, Edirne’nin kurtuluşu dolayısıyla bu yıl ikincisi düzenlenen Uluslararası Judo Şampiyonası’nda madalyaya doydu.

Osmangazi Belediyespor Judo Takımı sporcuları, Edirne’nin kurtuluşu dolayısıyla bu yıl

Türkiye Judo Federasyonu’nun Edirne Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü işbirliğiyle düzenlediği II. Uluslararası Judo Şampiyonası, kıyasıya mücadelelere sahne oldu.

15 ülkeden toplam 670 sporcunun ter döktüğü müsabakada Osmangazili yıldızlar göz doldurdu.

Rakipleri karşısına erkekler +73 kilogramda çıkan Umut Şimşek birincilik başarısı elde ederken, kadınlar 48 kilogramda Nehir Telli ile 52 kilogramda Nisa Yavuz üçüncülük kürsüsüne çıktı.

Osmangazi Belediye Başkanı Mustafa Dündar, Bursa’yı en iyi şekilde temsil eden genç sporcular ve antrenörlerini kutladı.


Avatar Seç KAPAT
Sporun ve gençlerin gelişimine yönelik yatırımlarını sürdüren Osmangazi Belediyesi’nin ev
Sıradaki Haber Bursa’da sporun kalbi Sukaypark’ta attı