Pandemi sürecinde e-ticarette yaşanan artış AVM’leri olumsuz etkiledi. Ancak Türkiye’nin en büyük markalarından biri Özdilek’in sahibi Hüseyin Özdilek, AVM’lerin ayakta kalacağını söylüyor: “e-ticaret AVM’leri etkilemez. AVM’ler bir rehabilitasyon merkezi gibi. İnsanların sosyalleştiği, çayını, kahvesini içtiği, yeni çıkan ürünleri gördüğü, gözünün, gönlünün açıldığı yerlerdir. İnsanlar psikoloğa gitmektense AVM’lere gidiyor. Aksine AVM’lerin sayısının artması gerekir.”
İnternette farklı, mağazada farklı fiyata da isyan eden Özdilek, fiyat farkı yaratan firmaların güven kaybına uğradığını ileri sürdü. Özdilek’in pandemi sürecinde kardan zarar ettiğini de belirten ünlü iş insanı, 2023’e kadar yeni yatırım yapmayacaklarını ve borç ödemeyeceklerini belirtti. Özdilek, “Türkiye Cumhuriyeti varsa Özdilek de var. Bu sayede para kazanmaya devam ediyoruz” diyerek ümitli konuştu.
Röportajın tamamını okumak için tıklayın….