Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Olay Haber
Olay E-Gazete

Paşa lige galibiyetle başladı

1. Bölge 7. Grupta Elmasbahçeler Spor’u evinde ağırlayan Mustafakemalpaşaspor Belediye BAL Ligi’nin ilk mücadelesine galibiyetle başladı.

1. Bölge 7. Grupta Elmasbahçeler Spor'u evinde ağırlayan Mustafakemalpaşaspor Belediye

İlk yarı 1-0 geriden başlamasına rağmen 2. yarıya oldukça baskılı bir oyunla merhaba diyen Kırmızı Şimşekler 60, 64 ve 80. dakikalarda bulduğu gollerle karşılaşmayı 3-1’lik galibiyetle sonuçlandırdı.

3 puanı hanesine yazdırarak sezona lider başlayan Mustafakemalpaşaspor Belediye 13 haziran Pazar günü deplasmanda Görükle İpekspor ile karşı karşıya gelecek.

Belediye Başkan Yardımcısı ve Kulüp Başkanı Ercan Leblebici “Motivasyonumuz çok yüksek. Salgın sürecindeki yoğun idmanların meyvesini bugün topladık. Mağlup başladığımız mücadeleyi taraftarımızdan aldığımız güven ve destekle önde tamamladık. İnşallah nasıl başladıysak öyle bitireceğimiz başarılı bir sezon olacak. Spora tam destek hep destek diyen Belediye Başkanımız Mehmet Kanar’a, yeni yönetimimize, teknik kadromuza, sporcu kardeşlerime ve şanlı taraftarımıza tüm kalbimle teşekkür ediyorum. 3. Lig yolunda emin adımlarla yürümeye devam edeceğiz.” dedi.


Avatar Seç KAPAT
Nesine 2.Lig Beyaz Grup’ta geçtiğimiz sezonu 41 puanla 13. basamakta
Sıradaki Haber 2.Lig’deki Bursa ekibi satılıyor mu?