Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Olay Haber
Olay E-Gazete

Süper Lig ekibinde 4 koronavirüs vakası

Süper Lig ekiplerinden Gaziantep’te 4 kişinin yeni tip koronavirüs (Kovid-19) testi pozitif çıktı.

Süper Lig ekiplerinden Gaziantep'te 4 kişinin yeni tip koronavirüs (Kovid-19)

Kulübün internet sitesinde yer alan açıklamaya göre, ligin 33. haftasında oynanacak Medipol Başakşehir maçı öncesinde kulüpte Kovid-19 testi yapıldı.

Açıklamada, “Yapılan Kovid-19 testlerinde, 2 futbolcumuzun ve 2 personelimizin test sonucu pozitif olarak raporlanmıştır. Futbolcularımızın ve personelimizin izolasyon ve tedavi süreci ilgili protokoller dahilinde başlatıldı.” ifadeleri kullanıldı.

AA


Avatar Seç KAPAT
Teknik direktör Fatih Terim, A Milli Takım'ın Dünya Kupası serüvenini
Sıradaki Haber Fatih Terim’den çarpıcı A Milli Takım yorumu