Talep 6 kat arttı

Yeni tip koronavirüs salgını nedeniyle “evde kal” çağrısına uyanların kendi ekmeğini yapmaya başlamasıyla perakende maya talebi, martta bir önceki aya göre 6 kat arttı.

Talep 6 kat arttı

Endüstriyel maya üreticisi Lesaffre’nin Türkiye Genel Müdürü Ünsal Yamaner, Covid-19 nedeniyle otel ve lokanta gibi yerlere ekmek tedariki sağlayan fırınların maya talebinde ise düşüş olduğunu söyledi. Yamaner, Covid-19 nedeniyle başlatılan ‘evde kal’ kampanyasından sonra evde ekmek ve unlu mamul yapımına olan ilginin aniden artması sebebiyle perakende kanalından gelen talepte çok ciddi bir artış görüldüğünü belirterek, ‘Perakende tarafındaki müşterilerimizden bize ulaşan talepler, martta şubatla karşılaştırdığımızda yaklaşık 6 katına ulaşmış durumda. Benzer trendi nisan ayı için de görebiliyoruz’ değerlendirmesinde bulundu.

‘ÜRÜN ÇEŞİTLİLİĞİNİ ARTIRDIK’

Yamaner, evde ekmek ve unlu mamul yapmayı ilk kez deneyen tüketicilerin de sayısında artış olduğuna işaret ederek, şunları kaydetti: ‘Perakendede 3 hafta üst üste talebi artan tek ürün ekmek mayası oldu. Artan bu talebe en kısa sürede cevap verebilmek ve müşterilerimizi mayasız bırakmamak adına ürünlerimizin çeşitliliğini artırdık. 500 gramlık paketlenmiş yaş mayalarımızı da 42 gram, 11 gram ve 100 gram perakende ürünlerimizin yanında market raflarına ulaştırdık.’

HABERİ PAYLAŞ
ilk yorumu sen yap

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz..
X