HASKAN’dan yaza merhaba… Arabaseverler Bursa’da buluştu

HASKAN Otomotiv tarafından düzenlenen ‘Yaza Merhaba’ etkinliği Clio 5 ve Megane 4 ailelerini buluşturdu. Etkinlik Güney Marmara bölgesinden gelen araç sahiplerinin yoğun katılımıyla gerçekleşti.

HASKAN’dan yaza merhaba… Arabaseverler Bursa’da buluştu

HATİCE DAL

Clio 5 Turkey ile Megane 4 Turkey aileleri HASKAN Otomotiv tarafından düzenlenen ‘Yaza Merhaba’ etkiliğinde bir araya geldi. HASKAN Otomotiv güvencesiyle arabaseverlerin buluştuğu etkinlik Güney Marmara bölgesinden gelen araç sahiplerinin yoğun katılımıyla gerçekleşti. Farklı gruplarla aynı tarz organizasyonları yılda 3 kez gerçekleştirdiklerini belirten HASKAN Otomotiv’in Sahibi Sadrettin Şengül, “İnsanlar artık sosyal medyayı oldukça aktif kullanıyor. Sosyal medya sayesinde aynı zevklere sahip insanlar toplanıp fiziksel olarak bir araya gelmek istiyor. Her yıl 3 kez biz farklı grupları onlardan gelen talepler doğrultusunda buluşturuyoruz. Bu yıl yirmincisini düzenlediğimiz bu etkinlikle de Clio 5 ile Megane 4 kullanan vatandaşları ağırladık. Onlarla bilgi paylaşımında bulunarak destek istedikleri konularda destek sağlayacağız. Ve hep birlikte keyifli zaman geçireceğiz” dedi.

HASKAN’DAN GARANTİ HİZMET

2015 yılında kurulan HASKAN Otomotiv’in özel servis olarak hizmet vermeye başladığını da kaydeden Şengül, “Kurulduğumuzda öncelikle Renault marka araçların bakım ve onarım hizmetlerini gerçekleştirirken müşteri taleplerine göre BMW, Mercedes ve Volkswagen grubunu da bünyemize ekledik. Alanında uzman 27 kişilik kadromuz ile önceliğimiz müşteri memnuniyeti” şeklinde konuştu. 12047 TSE Belgeli servis olarak bakım yapılan araçların garantisini bozmadan hizmet verdiklerini de dile getiren Şengül, “Satış sonrası hizmeti denilen bütün alanlarda çalışma yapıyoruz. Mekanik olarak belirttiğimiz markaların sahiplerini ağırlarken diğer yandan hasar servisinde ise herhangi bir marka ayrımı gözetmeksizin kapımızı araba sahiplerine açıyoruz” ifadelerini kullandı.

HEM EKONOMİK HEM HIZLI

Bursa’daki diğer servislerden farklı olarak kaza yapan müşteriler için araçlarının serviste kalma sürelerinde ikame araç hizmeti verdiklerini vurgulayan Şengül, şöyle konuştu: “Yetkili servisler ile özel servisler arasındaki en büyük farklardan biri özel servislerin daha ekonomik olması. Özel servisler aynı parçaları kullanarak müşteriye yüzde 40’lık bir tasarruf sağlıyor. Bunun yanında zamandan da tasarruf ediliyor.”

HABERİ PAYLAŞ
ilk yorumu sen yap

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz..
X